woensdag 20 april 2011

Halfjaarlijkse controle

Vanochtend vroeg uit de veren want om 10.00 werd ik verwacht bij de tandarts voor controle.
Kort metroritje en dan een wandeling door een mooie wijk van Rotterdam wat met dit prachtige weer helemaal niet erg is.
Het bekende tandartsassistenteliedje zou best eens gemaakt kunnen zijn voor de assistente van mijn tandarts, buiten was het lente maar in haar ogen ook, zo'n leuke vrouw.
Ik ben niet zo'n fan van de nieuwe tandartsstoelen waarbij je hoofd lager ligt dan de rest, het zal ongetwijfeld een arbo-technische reden hebben voor de tandarts, maar ik vind het niet echt comfortabel.
Fotootjes gemaakt en bij de controle niets gevonden, waarbij ik een lichte teleurstelling bij de tandarts bespeurde, maar dat kan ik me ook verbeeld hebben.
Lekkere lange vrije dag,'s-middags even bij m'n moeder in haar tuintje gezeten en de verhalen van m'n zus gehoord over haar vakantie.
'S-avonds voor de eerste keer dit jaar op m'n balkon gegeten.
Ik ben klaar voor de zomer!

1 opmerking:

  1. Ook ik had een relaxte vrije dag vandaag (gisteren). Het wat echt zomers! Ben gewoon in korte broek en tiesjurt naar Amsterdam geweest.

    Als ik ergens moet tekenen, teken ik nu graag voor een lange zomer, vanaf heden tot eind september!

    BeantwoordenVerwijderen