donderdag 7 april 2011

Vroege verjaardagscadeau's

Hoewel ik pas in mei jarig ben heb ik al verschillende cadeau's mogen ontvangen, allereerst een paar weken geleden het overrompelende cadeau van vrienden Dutchdray, Edo en Miss Sushi, wat het tweede cadeau tot gevolg had.
Ik vertelde mijn moeder over de (verjaardags) reis naar Londen en dat ik nu toch echt eens een nieuwe camera nodig had, ik had er nog één waar filmrolletjes in moesten.
"Wil je dat dan van mij voor je verjaardag hebben?" vroeg ze
Hoe lief is dat?!
Wij hebben pas een Dixons in onze vestiging gekregen en als één van de eerste klanten heb ik daar m'n nieuwe camera gekocht. Nu al, zodat ik weet hoe ie werkt voor we op reis gaan.

Het spreekt voor zich dat mama op de allereerste foto mocht moest.

3 opmerkingen:

  1. Ow wauw wat gaaf en lief en leuk want ik heb namelijk dezelfde in het roze hahaha..
    Maakt super mooi foto's.
    Een heel mooi cadeau van een geweldige moeder, zaterdag even proef schieten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat lief! Het cadeau, maar ook de foto van je moeder. Het is werkelijk een mooi toestel. Wij (ik eigenlijk) hebben ook een Canon ixus. Dat wordt in mei een weekend van 1001 foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Miss Sushi & dutchdray
    Hilarisch! allemaal hetzelfde toestel!
    Ik was inderdaad van plan 'm zaterdag mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen