dinsdag 5 april 2011

Zon(ne)der bril

Vorige week werden we verrast met lenteweer, een lekker zonnetje en een aangename temperatuur.
Ik wilde m'n zonnebril tevoorschijn halen, maar die lag er niet. Nou heb ik wel meer zonnebrillen, maar de zoekgeraakte was de bril die ik meestal droeg omdat ie het lekkerste zit.
Op alle denkbare en ondenkbare plekken gezocht, alle tassen en valiezen die in de loop van het jaar gebruikt zijn, zowel in de kasten als in de berging, binnenstebuiten gekeerd: Zilch
De laatste keer dat ik me bewust ben dat ik die bril op had was vorig jaar tijdens het Strandfestival Zand in Almere, vooral omdat daar foto's van zijn.
              Strandfestival Zand met Edo en Zonnebril

2 opmerkingen:

  1. Ja, na het Strandfestival is het ook niet echt mooi weer meer geweest. Ik heb hier even gezocht, maar ook hier ligt je bril niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zoeken met z'n allen op 20 aug naar je zonnebril :D

    BeantwoordenVerwijderen