dinsdag 10 mei 2011

Hold Tight 70's & 80's Night

Het laatste theaterbezoek van seizoen 2010/2011 was vandaag, samen met Letitia, David en Carla naar een voorstelling van 70's en 80's muziek van de David Graham Theatre Productions
Omdat ik uit m'n werk kwam had ik met Carla afgesproken eerst in de stad wat te gaan eten, dan zouden we Letitia en David bij het theater zien. We liepen de stad in om te kijken waar, en we kwamen langs een Mexicaans restaurant met terras en net toen ik op de menukaart wilde kijken, bleken Letitia en David daar ook te zitten! Die hadden ter elfder ure besloten ook maar wat te gaan eten in de stad.
Ik ben bezig in een boek waarin de wet van synchroniciteit wordt behandeld (kom ik vast nog in een blogje op terug) en dit was hier duidelijk een voorbeeld van.
Wij dus gevieren lekker gegeten en toen op naar het theater.











Het is het derde jaar dat ik naar de voorstelling van dit gezelschap ga en ook deze keer was het weer erg leuk, de aankleding, de muziek en de humor het was allemaal weer geweldig. Voor de pauze muziek uit de 70's en na de pauze uit de 80's. Viel me op dat 80's kleding stiekem best wel leuk was!
Helaas las ik op de flyer dat dit na 10 jaar de laatste voorstelling (in Nederland?) zou zijn. Jammer ik zou zó weer gegaan zijn, we hebben een heel leuke avond gehad.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben wel nieuwsgierig naar de wet van synchroniciteit..! Ik ben nl niet zo overtuigd van toeval (behalve het feit dat men soms een toeval kan krijgen). En wat betreft de kleding van de jaren 80.. Ik denk dat we over 5 jaar allemaal weer met schoudervullingen rondlopen. Nee, echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over 5 jaar...hello schoudervullingen zijn alweer terug hoor. Niet in de Alexis grote maar bij mij hangen ze wel alweer subtiel in de kast.

    Wat grappig dat jullie elkaar dan op terras tegenkomen, lekker zonnetje erbij, voorstelling, klinkt helemaal niet verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoudervullingen en subtiel??, haha

    BeantwoordenVerwijderen