zaterdag 7 mei 2011

Huwelijksknipdag

Omdat vriendin-kapster Letitia ook nog een gezin draaiende moet houden heeft haar salon beperkte openingstijden, tel daarbij de Paasdagen en koninginnedag op en dan ben je zomaar ineens 2 weken te laat voor een knipbeurt. Mijn lange haar heb ik dan ook de laatste 2 weken in een Grace Kelly-rol moeten dragen.
Toen ik vandaag haar salon betrad begroette ik haar met een welgemeend "Nou meid gefeliciteerd, hè!"
Ze keek me wat glazig niet begrijpend aan en vroeg zich af waarmee.
"Met je dertiende huwelijksverjaardag!" So much voor het huwelijk, man David en zij waren zich er totaal niet van bewust.

2 opmerkingen:

  1. Grappig, ze zijn zich er niet van bewust dat het hun huwelijksdatum is, maar jij wel. Ik durf te wedden dat ze het erg kunnen waarderen dat jij er wel aan hebt gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen