dinsdag 24 mei 2011

Partypooper

Bedrijfsfeestjes; ik heb er niet zo veel mee, ik vind het zelfs iets onnatuurlijks hebben. Ik zie dan altijd het beeld voor me van de man van de loonadministratie die dan ineens handtastelijk wordt met de juffrouw van de schrijfwaren of zoiets.
Het bedrijf waar ik werk is heel zuinigjes met feestjes en áls er dan al iets georganiseerd wordt is het, omdat we alle faciliteiten inpandig hebben, meestal gewoon in het restaurant. Werkt ook niet echt wervend.
Maar omdat we een grote verbouwing en restyling hebben ondergaan en we daar allemaal hard aan meegewerkt hebben, werd er een bedrag uitgetrokken voor eens iets anders dan rechtuit.

26 mei is de hernieuwde opening en het plan was om dan 28 mei iets te organiseren: "Kom maar met ideeën" riep onze (interim) bedrijfsleider ruimhartig.
Het idee was al gauw: een partyboot. Dát leek me nou wel leuk, eens iets anders.
De partyboot is het geworden, alleen de datum is door de bedrijfsleider gewijzigd, in zijn oneindige wijsheid heeft hij besloten het na de koopavond op vrijdagavond 3 juni te plannen. Om 22.00 uur vaart de boot af om dan om 1.00 uur weer aan te meren. Ik ben dus al weer afgehaakt.
Ik kom niet meer thuis en buiten dat mag ik de andere dag weer om 8.30 fris en fruitig present staan.
Dus ik ( en heus niet alleen ik) ben een partypooper. Ik wens de collega's die wel gaan natuurlijk heel veel plezier.


1 opmerking: