vrijdag 6 mei 2011

Toen en Nu: The Cosby Show

Omdat ik pas de DVD box van "The Cosby Show" heb aangeschaft en nu dus regelmatig te gast ben in huize Huxtable kwam de vraag bij me op: Hoe zien de acteurs er nu uit?

Bill Cosby (Cliff),  Phylicia Rashãd (Clair)
Sabrina Le Beauf (Sondra), Lisa Bonet (Denise)



Malcolm-Jamal Warner (Theo), Tempestt Bledsoe (Vanessa)
Keshia Knight-Pulliam (Rudy), Geoffrey Owens (Elvin)

Earle Hyman (Russell), Clarice Taylor (Anna)
Carl-Anthony Payne (Cockroach), Peter Costa (Peter)
                                               

1 opmerking:

  1. Ah, memories. Ik was vroeger helemaal dol op deze serie. Ik had toen ('86/'87) net mijn eerste videorecorder en ik nam alle afleveringen op. De videobanden heb ik niet meer, misschien ook maar de serie op DVD aanschaffen. Eens zien of ik nog hele dialogen mee kan praten.. Leuk ook die toen en nu foto's!

    BeantwoordenVerwijderen