dinsdag 14 juni 2011

Auto's

Ik heb geen auto, voor sommige mensen is zoiets ondenkbaar, maar ik heb ook niet echt een auto nodig.
Voor mijn werk is het openbaar vervoer efficiënter, en daarnaast is een auto voor mij ook te duur in onderhoud.
Ik moet ook zeggen dat ik met de auto's die ik gehad heb ook geen geluk heb gekend.
Mijn eerste auto, een Toyota, had, als ik me goed herinner, een hardnekkige ratel, wat zelfs door mensen van de Toyota Celica-club niet kon worden opgelost. Auto nummer twee was een BMW die de dag nadat ik hem voor veel geld een 'grote beurt' had laten ondergaan is gestolen.
En de derde auto was een Smart die door nalatigheid van de Smart-garage een gebroken distributie ketting kreeg waardoor de ganse motor in de soep liep. Dat is nog een soort zaak geworden bij een geschillencommissie, maar daar ving ik bot.
Mocht ik tóch eens een auto nodig hebben; ik ben al jaren lid van Greenwheels en dan zijn er mijn lieve vrienden Letitia en David van wie ik altijd de auto mag lenen.

Auto 1
Auto 2
Auto 3


1 opmerking:

  1. Auto 1 vind ik wel een stoer ding. Beetje Dukes of Hazard, zeg maar. Auto 3 heb ik nog meegemaakt.
    Ikzelf ben helemaal niet zo into auto's. Als de kleur maar okee is! :D

    BeantwoordenVerwijderen