donderdag 2 juni 2011

Bij de tijd

Toen ik dinsdagmorgen wakker werd en zag dat de wekker 37:12 aangaf, dacht ik: 'óf het is uiteindelijk gebeurd en ik ben gek geworden, óf de wekker is kapot'
Stekker er in en er uit opnieuw ingesteld, maar vanmorgen was het weer een heel rare tijd iets van 87 uur zoveel, dus het was duidelijk, er moest een nieuwe wekker komen.

Kwam mooi uit ik ging vandaag toch met mijn moeder naar het winkelcentrum waar ik werk om haar te laten zien hoe het geworden is na de verbouwing. Dat bleek nog een heel avontuur, want eenmaal aangekomen met de metro bleek de lift het niet te doen, dan sta je daar toch een beetje verloren met een rolstoel.
Maar flink als mijn moeder is, is ze gearmd met mij langs de leuning de trap afgegaan en ik met lege rolstoel van de roltrap. Lekker gewinkeld en koffie met wat lekkers erbij gedronken. En natuurlijk een nieuwe wekker gekocht.
Thuis nog even bij ma in haar tuintje gezeten en toen op huis aan waar het alweer d8:88 was.

1 opmerking:

  1. Zo, je hebt het lekker laat gemaakt! ;o)

    Tijd voor een dwangbuis, denk je, wanneer je ziet dat de wekker zo'n gekke tijd aangeeft.

    BeantwoordenVerwijderen