vrijdag 10 juni 2011

Sprakeloos

Sprakeloos was ik toen ik het nieuws vernam dat er een echtpaar is gearresteerd die hun 8 jarige dochter hadden aangeboden voor sex om op die manier van hun schulden af te komen.

Wat zijn dit voor mensen? Hoe in godsnaam komen ze op zo'n idee? Hebben ze samen over hun geldproblemen gepraat en kwamen ze gezamenlijk hier op uit, of kwam één van de twee met dit idee?
Stemde de ander meteen in of was er nog enige overredingskracht nodig? Hoe hadden ze het aan hun kind willen uitleggen? Houden ze van hun kind? Hoe laag kan een mens zinken dat dit in je opkomt?
Had het wijf (vanaf nu is ze geen moeder of vrouw meer, maar een wijf) niet zichzelf kunnen aanbieden?
Hoe moet het verder met zo'n meisje als haar wordt verteld wat voor ouders ze heeft?

Steeds denk ik weer dat niets me meer schokt, maar daar ben ik van afgestapt.
Mensen zijn tot de meest vreselijke, bizarre dingen in staat.

1 opmerking:

  1. Ook ik was ontsteld van dit nieuws! Wat voor mensen zijn dit? Ik vind het meer dan vanzelfsprekend dat dit meisje uit de familie wordt gehaald en dat de ouders meteen (vandaag nog!) gesteriliseerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen