dinsdag 30 augustus 2011

Maandagochtend krantenberichten

Soms, eigenlijk steeds vaker, vraag ik me af of (een gedeelte van) de mensheid niet enorm aan het afglijden is. De berichten die je op een doordeweekse maandagochtend in de krant leest geven toch een heel raar beeld weer van waar mensen mee bezig zijn.

- Een agent is mishandeld door 8 mensen op de markt in Sittard.
- Het 34e schietincident op de snelwegen rond Rotterdam is een feit.
- BNster Daphne Deckers en haar familie zijn bedreigd en er is een poging tot afpersing gedaan.
- In het Natuurhistorisch museum in Rotterdam is een ramkraak geweest en zijn de hoorns
  van de neushoornkop afgezaagd en meegenomen
- Talitha van Zon die zich inlaat met Mutassim Kadaffi, zoon van een wrede dictator, en op zijn
   uitnodiging ingaat om naar het zeer onrustige en gevaarlijke LibiĆ« te reizen, na eerst diverse
   cadeaus van hem aan te nemen. Er zijn namen voor vrouwen die dat doen.

En dat zijn dan alleen een paar Nederland gerelateerde berichten.
Als ik de krant gelezen heb denk ik vaak : "Ik hou meer van dieren"


2 opmerkingen:

  1. Ja, want mensen zijn de echte beesten. Vaak wil ik niet eens meer het nieuws weten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach ja en de wereld draait gewoon door nog wellllllllll!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen