zaterdag 10 september 2011

10 september 1981

Vandaag is het 30 jaar geleden dat ik bij mijn huidige werkgever begon. Ik weet dat ik met deze mededeling mijn leeftijd weggeef.
Er is geen feest om 2 redenen, allereerst is 30 jaar niet zoals 25 jaar een feestje waard, en ten tweede, ben ik officieel pas 20 jaar in dienst.

Verwarrend?
Ik leg uit:
1 februari 1991 ben ik bij een andere werkgever gaan werken om vervolgens op 1 mei 1991 weer terug te keren bij de huidige, die konden omdat er 3 maanden tussen zat niet door tellen, dus is de enige officiële begindatum 1 mei 1991.

Dus rekent u even snel mee: 1 mei 2016 is er, inch Allah, wél feest!

1 opmerking:

  1. ondanks de ontbrekende plus minus 3 maanden van harte hoor broertje en ach dat bloot geven van je leeftijd het zijn maar cijfertjesssss

    BeantwoordenVerwijderen