donderdag 8 september 2011

Elegante huisgenoot

Omdat ik nu ik op Facebook zit zelfverklaard 'hip' ben, heb ik iets aangeschaft om deze hipheid nog maar eens te onderstrepen: Een afbeelding op canvas van de actrice Audrey Hepburn.
Audrey Hepburn? Hip? Jawel, meneer!

Let er maar eens op, haar beeltenis kom je overal tegen, de laatste twee keer dat ik een pas geopend restaurant bezocht waren er prachtige foto's van haar die het etablissement net even dat stukje meer gaven qua uitstraling, want La Hepburn was haar hele leven de belichaming van klasse en elegantie.

Een klein stukje daarvan hoop ik nu ook in huis te hebben met haar beeltenis in mijn corridor.

1 opmerking:

  1. waar face book al niet goed voor is al die hip heid als dat maar goed gaat maar inderdaad erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen