maandag 26 september 2011

Fontein van de Jeugd

Tijdens het fantastische Prijzencircus van Vroom & Dreesmann is de DVD-box met alle vier de films van "Pirates Of The Caribbean" in de aanbieding. Ik kon mijn leven zonder niet meer voorstellen.
Lekkere films om naar te kijken en als één van de bonus-features staan er bloopers op. Daar ben ik helemaal gek op.

Het is algemeen bekend dat Johnny Depp voor zijn rol als Jack Sparrow zijn inspiratie voor z'n look haalde uit Rolling Stones gitarist Keith Richards, die daardoor in film 3 opdook als de vader van Jack, Captain Teague.
Ook in deel 4 komt hij even voorbij en de dialoog die ze hebben vind ik hilarisch.
In deze film gaat Jack opzoek naar de 'Fontein van de Jeugd'

Captain Teague: I heard where you're headed. The Fountain.
Jack Sparrow: Have you been there?
Captain Teague: Does this face looks like it's been to the Fountain of Youth?
Jack Sparrow: ...Depends on the light.

Johnny Depp & Keith Richards

1 opmerking:

  1. Ik heb de laatste Pirates in de bioscoop gezien. En ik vond 'm wel vermakelijk, eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen