dinsdag 6 september 2011

If you can't stand the heat

De stookkosten in mijn woning worden per blok berekend, wat inhoudt dat iedere bewoner dezelfde kosten heeft ongeacht z'n eigen verbruik. Dat is natuurlijk niet echt eerlijk, ik woon alleen en stook veel minder dan gezinnen die iedere kamer verwarmen.

Nu heeft de verhuurder eindelijk actie ondernomen door voornemens te zijn om individuele bemetering te gaan plaatsen MITS 70% van de bewoners dat daadwerkelijk ook wil.
Er zat een enquêteformulier bij waarop wij ja of nee konden invullen.

Al de jaren dat ik hier woon was de afrekening van de stookkosten steeds weer een heikel punt van discussie, er werden veel fouten gemaakt door de verhuurder, die dan naderhand weer moesten worden hersteld.
Ik ga er dus van uit dan het merendeel van de bewoners vóór de individuele bemetering stemt.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het vreemd dat men allemaal hetzelfde bedrag betaalt, terwijl iedereen anders stookt.
    Ik hoop dat er een meerderheid van minimaal 70% voor de verandering is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hopelijk een goedkopere verwarmde winter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. CDA huisbaas zeker, gezin hoeksteen van de samenleving. Daarin is natuurlijk geen ruimte voor singles. Net zoiets als drie of vijf stukjes vlees in een verpakking...lekker praktisch ;-)
    Ik hoop dat je voor een zacht prijsje er warmpjes bij zult zitten deze winter. x

    BeantwoordenVerwijderen