dinsdag 4 oktober 2011

A girl with a mission

Altijd gezellig als vriendin Talitha komt, maar deze keer kwam ze niet zomaar, ze had een missie: Mij ondersteunen en begeleiden bij de aanschaf van een nieuwe telefoon.
Hoewel ik (ooit) luid en duidelijk verkondigd heb met m'n telefoon alleen te willen bellen en smssen, ben ik nu toch om en heb me in de verwarrende wereld van de I-Phone (zo heet dat toch?) gestort.

Het is een HTC Desire S geworden en momenteel zijn wij aan elkaar aan het wennen.

We hebben niet alleen maar een telefoon gescoord, ik heb Talitha, die heel stoer verkondige geen kleding te willen kopen, toch weer meegenomen naar dat ene leuke winkeltje op de Binnenweg, de score was een geweldige trui en mooie blouse voor haar en voor mij 2 toffe shirts.

Omdat de RET wel modern wil zijn maar het eigenlijk niet is hebben we om mijn abonnement opnieuw op te laten laden 1 uur (één uur!!) In de RET-servicewinkel doorgebracht, maar daarna van de nood een deugd gemaakt door bij het dichtbij gelegen hotel New York van een High Tea te genieten.

Het was, mede door het weer en door mijn schattie Talitha, een erg leuke dag!

1 opmerking: