woensdag 30 november 2011

Hup zei m'n simmetje

Vanaf het begin dat ik mijn nieuwe telefoon had, viel de mogelijkheid om te bellen of gebeld te worden steeds weg. Nieuwigheid, denk ik dan nog in mijn argeloosheid, maar het werd steeds erger dus ik HTC gevraagd wat het kon zijn. De simkaart kon wel eens de oorzaak zijn was het antwoord.

Vandaag de nieuwe bij T-Mobile bestelde simkaart ontvangen, en dát was dus niet het probleem want nu kan ik met geen van beide simkaartjes meer bellen of gebeld worden, voor de rest kan ik alles met m'n telefoon, behalve bellen. De nieuwe tijd met z'n gadgets, ik ben er dol op!

Ik zal de gang naar de T-Mobile shop maar weer es maken... *zucht*

4 opmerkingen:

  1. frans wat een pech zo zie je maar weer iedere vernieuwing is geen verbetering------zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @dray Yep, ben vanochtend naar de shop gegaan en heb een nieuw simkaartje gekregen, en alles doet het. Nu hopen dat alles het ook blíjft doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar gaan we gewoon van uit, jij kleine guit!

    Sorry, zit nog helemaal in pakjesavond-mode..

    BeantwoordenVerwijderen