vrijdag 2 december 2011

One night with Joan

Vriend Remco attendeerde mij er op dat de legendarische Joan Collins 2 avonden in het Nieuwe de La Mar theater in Amsterdam haar one woman show "One Night With Joan" zal brengen en vroeg of ik het leuk vond om er heen te gaan.
In eerste instantie zei ik dat ik het best wel duur vond, maar even later dacht ik: JOAN COLLINS!!!
Wat is de kans dat ik de levende legende ooit zal zien, dus kwam ik op mijn besluit terug.

Dus zo zal het geschiedden dat wij op vrijdag 20 april 2012 op de 2e rij zitten bij La Collins, dat is zo dichtbij dat als deze vrouw rimpels had we ze zouden kunnen tellen.
Mocht ik op 21 april dood neervallen is mijn leven niet voor niets geweest.
                            Impressie van Joan's one woman show
                                           

2 opmerkingen:

  1. De combi Frans en Joan is natuurlijk goud. Of om in termen van La Collins te blijven: Een Diamanten combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee rimpels zal je niet zien haar navel zit inmiddels boven op haar hoofd onder haar pruik maar frans heel veel plezier al vast met dit uitje

    BeantwoordenVerwijderen