maandag 23 januari 2012

Amigos in Almere

Afgelopen weekend weer een geweldig leuk weekend gehad bij m'n vrienden in Almere. Even na vijven arriveerde ik vrijdag op station Almere Centrum alwaar André me al stond op te wachten, naar huis gelopen en even erna kwam Edo ook thuis, Talitha opgehaald en gezamelijk naar ons eerste evenement gereden, een avondje gezelligheid bij Jörgen en Linda.
Er was sushi besteld en als toetje hadden we raspberry cheescake, er waren wat TVOH-fans onder de groep dus met een half oog werd er TV gekeken onder het spelen van het aloude Levensweg, hoewel, aloud, ik kende het niet, maar ik bleek plots getrouwd en een dochter te hebben, maar ook 866000 gulden. Enorm veel gelachen met elkaar.

Zaterdag had Edo het idee opgevat om naar Beeld en Geluid te gaan. Dat was een hele ervaring, het is heel erg leuk opgezet en zeer interactief, vol nostalgie qua fragmenten, atributen en kleding. Ik heb nog het journaal gelezen en samen met Edo en André een reclame ingesproken.
's-Avonds teamden we weer op met Talitha voor een copieus diner bij het Griekse restaurant, alwaar we ook de datum voor onze trip naar Barcelona bepaald hebben.
Daarna een DVD van Richard Groenendijk bekeken en werd bij mij Modern Family geïntroduceerd, een werkelijk hilarische comedy, waarvan we zaterdag laat en zondag bijna het complete eerste seizoen hebben bekeken. Ik ben direct fan van met name de bloedmooie Sofia Vergara.

Het is een heerlijk weekend geweest.




1 opmerking:

  1. ok nu begrijp ik het hoor dus het woord toch werkelijk heid jij op vakantie leuk hoor vooral de voorpret is zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen