zaterdag 28 januari 2012

Storm in een glas water

Kent U die uitdrukking? Storm in een glas water, ik moest er aan denken toen ik bij "Pauw en Witteman" de met veel bombarie aangekondigde Ad Visser aanhoorde over 'De nieuwe single van Abba' die eind april zou gaan verschijnen.
Natuurlijk begreep ik wel dat de vier inmiddels bejaarde leden van de groep niet het idee hadden opgevat om alsnog een reünie te bewerkstelligen, en dat het om een gevonden opname zou gaan uit de archieven, maar alles wat de heer Visser vertelde over een single en waarom dat nummer nooit is uitgebracht bleek eigenlijk niets van waar.

Op de officiële website staat vermeld dat hun laatste album "The Visitors" 23 April opnieuw uitkomt als een De Luxe Edition met bonustracks waarvan één demoversie van 2 nummers "From A Twinkling Star To A Passing Angel".
Niks geen single, maar gewoon een demoversie van onder andere een nummer wat wel op het album staat "Like An Angel Passing Through My Room"

Björn Ulvaeus heeft het al eens gezegd dat er niets schokkends onontdekts op één of andere plank ligt van Abba. "We brachten alles gewoon uit wat we hadden".

1 opmerking:

  1. Bij Boulevard zag ik (toevallig!) ook een item besteed aan de nieuwe single van ABBA en verwonderde mij ook over de ophef. Maar ja, een scheet van een baviaan in de dierentuin van Sydney heeft tegenwoordig ook nieuwswaarde ..

    BeantwoordenVerwijderen