zaterdag 21 januari 2012

Toen sloegen de stoppen door

Letterlijk. Het oude lampje, nog van mijn oma, moest een nieuw kapje hebben omdat de oude echt niet meer kon. Nog voordat ik op pad ben gegaan om voor een nieuwe te gaan kijken, liet het lampje zelf weten dat het wel goed was zo, na jaren van trouwe dienst sloegen de stoppen door, door kortsluiting in de bejaarde bedrading. Nu het lampje uit eigen beweging het tijdelijke met het eeuwige heeft verwisseld respecteer ik dat en bedank ik hem voor al die mooie jaren. Hij zal ten ruste worden gelegd in de berging.
Geen bloemen en geen bezoek.

3 opmerkingen:

  1. ah gossie
    wat jammer hij stond altijd zo leuk..
    kan je hem niet meer maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met het verwerken van dit verlies. Het was tenslotte een lichtpuntje in jouw bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. broertje het doed mij leed dit te moeten horen maarrrrrrrrrrrrrr er is een laten we zeggen 5 leven voor het dierbaren lampje hoor wat dacht je van nieuwe bedrading als dat het je waard is om het lampje in deze wereld te houden in plaats van die sombere kelder gewelven breng het de volgende keer mee dan zal ik eens kijken ok maar toch sterkte

    BeantwoordenVerwijderen