vrijdag 27 januari 2012

Wat zegt U?

Sinds vorige week donderdag voelde ik dat m'n rechteroor dicht zat, het werd steeds erger en ik dacht dat ie misschien uitgespoten moest worden. maandag maar even de huisarts gebeld voor een consult.
Zelf had ik het idee dat het tóch wat anders was, een verstopt oor voelt anders dan wat ik nu had.

Ik legde de huisarts uit waarmee ik zat en vertelde dat ik ook sinds 4 maanden een soort rokershoestje had ontwikkeld, zonder ooit gerookt te hebben, wat op zich wel een prestatie is en of het één en ander met elkaar in verband kon worden gebracht.
Dat kon heel goed zei ze, mijn oren waren schoon, mijn keel ook niks mis mee, en ze gaf me het advies voor een neusspray en om een zoutwateroplossing te snuiven, omdat ze het idee had dat er vocht achter m'n trommelvlies zat.

Zelf zag ik het verband niet zo, maar goed, zout water snuiven trok me niet zo aan dus ik aan de neusspray, ik had niet het gevoel dat het hielp, dus in godsnaam toch maar zout water gesnoven vandaag. Jakkes bah! Maar ik meen toch enige verbetering te bespeuren...

Het is nog niet helemaal weg, dus ik hou het maar even vol, zo half doof door het leven te stappen is echt niet fijn.

1 opmerking: