zondag 5 februari 2012

Doordeweekse zaterdag

Vanmorgen met -14, alle burkaverboden aan mijn laars lappend met muts, capuchon en sjaal om mijn hoofd op de fiets naar kapper/vriendin Letitia gegaan voor een frisse look.
Eenmaal weer thuis huishoudelijke karweitjes gedaan en me voorbereid op de komst van vrienden Remco en Ruud voor wie ik me culinair zou gaan inspannen. Taart gemaakt voor het dessert, alles voor zover mogelijk al klaargezet zodat als ze er eenmaal waren alles swiftly en smooth in werking zou treden.
De schatten hadden ondanks de barre koude het voorjaar meegenomen, een pot met hyacinten en een fles bijzondere wijn. Lekker bijgekletst en zojuist een smsje ontvangen dat ze weer veilig zijn aangekomen thuis. Erg fijn te weten, zeker met dit weer.

Ondertussen in een ander gedeelte van het land hielden vrienden zich bezig met het boeken van onze trip naar Barcelona en dat is gelukt wij zullen logies nemen in hotel Condestable in het bruisende gedeelte van de stad. Olé!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten