vrijdag 16 maart 2012

Stoelendans

De in januari bestelde multicolour eetkamerstoelen zijn gearriveerd, en staan geweldig. Ik ben er heel erg blij mee.
Nu heb ik dus 4 eetkamerstoelen over, die dacht ik aan het kringloopwinkeltje hier in de straat te schenken, samen met de salontafel in dezelfde stijl die nu al jaren in de berging staat.

In deze tijden van crisis wilde ik ook eens een gebaar maken om de minderbedeelden onder ons de kans te gunnen om voor weinig geld de door mij geschonken koloniale meubelstukken aan te kunnen schaffen, zodat ze dan wel arm waren, maar wel smaakvol ingericht.

Denk opnieuw. De dames die het winkeltje runnen maakten een wijds gebaar in de rondte en zeiden: "Het staat hier al zo vol, we kunnen het niet kwijt, probeer het eens bij de grote kringloopwinkel"
De crisis is nog niet erg genoeg, destilleer ik hieruit.

Dus mochten de talloze lezers dezes blog iemand kennen die 4 koloniale eetkamerstoelen willen hebben alsmede een koloniale salontafel in dezelfde stijl, aarzel niet en laat het weten.

De nieuwe pronkstukken van mijn interieur

De nog steeds prachtige koloniale eetkamerstoelen waar niet de minsten op gezeten hebben

1 opmerking:

  1. Ik zeg marktplaats...altijd een dankbare afzetmarkt ;-) Wij hebben ook nog een open haard, mocht je echt omhoog zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen