zondag 18 maart 2012

The way old friends do

We gaan al jaren terug, Anita, Marcel, Letitia, David en ik, Anita en ik zelfs al vanaf ons 16e.
Het zijn van die vrienden waarin ik het in het blogje over de boekenweek over had, vrienden die ik niet vaak zie, veelal vanwege organisatorische kindtechnische redenen, maar waarmee de draad weer moeiteloos wordt opgepakt.
De gezelligheid en de sfeer zit er meteen weer in

Ik hoefde er dan ook niet over na te denken toen Letitia vandeweek vroeg of ik mee wilde naar het rustieke Bleiswijk om een avondje bij Anita en Marcel door te brengen. Lekker bijgekletst over van alles, hun mooie nieuwe badkamer bewonderd en me voor genomen nu toch wat meer contact te houden.

Letitia zie ik iedere 6 weken want buiten vriendin is ze ook m'n kapster, en David zie ik ook vaker als ik, heel lief, hun auto mag lenen voor afspraken in den lande, maar écht tijd doorbrengen met elkaar doen we niet vaak genoeg, net als met Anita en Marcel.

Het goede voornemen is er, nu ook bewerkstelligen dat het ook gaat gebeuren!

1 opmerking: