donderdag 12 april 2012

Ergernis

Sinds kort heb ik iets nieuws geïntroduceerd op m'n blog: Geluid. Gebruikt bij de blogjes "Herinnert U zich deze nog?" Maar sinds gisteren is er weinig geluid te horen. Nou ja dat kan storinkje, denk ik dan.
Wel even een vraag gemaild aan Div Share. Geen reactie, hoewel ze op een soort Veronica-toon melden dat ze 'meteen zullen reageren op jóu probleem'

Ik erger mij dan aan het feit dat je niks hoort en dus ook niet weet waarom dat is. Als ze bezig zijn aan onderhoud of iets dergelijks meld dat dan even. Uiteindelijk zelf maar op onderzoek uitgegaan op het wereld wijde web en dan blijkt dat meerdere mensen er last van hebben, altijd fijn, dan ligt het niet aan mij. Zij hadden het ook gemeld en ook geen reactie mogen ontvangen.

Het zal dus wel weer opgelost worden, ben benieuwd of ik nog reactie krijg op mijn melding van het probleem. Dus lieve lezers en vooral luisteraars even geduld en dan is er hopelijk weer geluid bij de desbetreffende blogjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten