donderdag 17 mei 2012

Kaartjes

Omdat ik graag naar het theater ga, meestal in de twee Luxor theaters in Rotterdam, word ik door deze theaters gezien als 'graag geziene gast', en die blijdschap tonen ze door mij, en natuurlijk ook anderen frequente bezoekers, eerder de kans te geven om kaartjes te boeken voor de voorstellingen in het nieuwe seizoen.

Vanuit de toegezonden brochure had ik voorstellingen die mij wel wat leken, voor mijn theatervriend Harry en mij, al op de website in een favorietenlijstje geplaatst, zodat ik op die manier snel en makkelijk goede plaatsen kon bestellen. Dit seizoen o.a. naar Boudewijn de Groot, De Jantjes en Marc-Marie Huijbregts.

En vandaag al lagen ze in de brievenbus. Helaas dit seizoen niet door het jaar heen verspreid, maar geconcentreerd in de eerste 3 maanden van 2013. Heerlijke avondjes liggen weer in het verschiet!


2 opmerkingen:

  1. wow daar heb ik weer helemaal zin in
    het ziet er weer goed uit en wat mooi uitgestald..
    maar eerst nog onze songfestival avond op zaterdag
    heb al de repetitie gezien van joan met helaas weer die tooi op en een vreselijk lelijk pak.. nu hoop ik maar dat dat is voor repeteren en niet voor de kledingrepetitie want dan doe ik mijn ogen dicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vooruitzicht! Voorpret duurt toch altijd het langst.. (zo ook de aanloop naar 3 avonden songfestival)

    BeantwoordenVerwijderen