woensdag 13 juni 2012

Ik weet van niks

In de brievenbus lag het tijdschrift van National Geographic "Traveler", dus ik dacht dat het verkeerd bezorgd was, maar op het adreslabel stond écht mijn naam. In de meegesealde brief werd ik welkom geheten als nieuwe abonnee. Huh???

Alle voordelen van het abonnement werden mij uitgelegd, erg fijn allemaal, maar ik had, zover ik me kon herinneren, geen abonnement op wat dan ook genomen. Maar iets geruststellender was de zin dat dit abonnement een 'cadeauabonnement' was en automatisch afloopt en ik dus niet hoef op te zeggen.

Cadeau? Van wie? Waarom? Ergens in de brief werd meedegedeeld dat dit me werd aangeboden door Tix.nl. Tix.nl? Wasdatnouweer? Even gegoogeld, en het blijkt dus een site te zijn voor vliegtickets waarop ik denk ik de reis naar Londen heb geboekt.

Vriendelijk toch? Ik zal dus gedurende de tijd dat het cadeauabonnement geldt verrast worden door  ''sWerelds meest gelezen reismagazine'.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten