zondag 17 juni 2012

Vaderdag

Ook al is mijn vader er niet meer, betekent dat niet dat ik niet meer aan hem denk. Regelmatig hoor ik zijn stem uit het verleden in mijn oor alsof hij het gisteren gezegd heeft. Soms droom ik over hem en dan word ik wakker met een blij gevoel, alsof hij even op visite is geweest.
Ik lijk, in sommige dingen, ook wel op hem, dat nuchtere, daar herken ik mijn vader in.

En vandaag op vaderdag zet ik hem even in het zonnetje met een foto gemaakt op zijn werk, waar hij een groot deel van zijn leven heeft doorgebracht. 42 jaar heeft hij gewerkt bij de Firma van Abshoven
Deze foto dateert van juni 1973 (kalender aan de muur)
Het is duidelijk het pre-computer tijdperk.

1 opmerking:

  1. leuk dit eerbetoon aan papa maar frans je gaat ook uiterlijk steeds meer op hem lijken hoor

    BeantwoordenVerwijderen