zondag 8 juli 2012

Je moe-hóet!

In januari ben ik vol goede moed gestopt met sporten na 23 jaar, en ik moet zeggen het bevalt me prima, echter, ik ben walgelijk dik geworden. Ik weet, ik zou gaan hardlopen, maar toen ik dat zei wist ik eigenlijk al meteen dat dat niets voor mij is.

Dusssssssss, omdat m'n lichaam me erg in de weg zit zal ik er toch weer aan moeten geloven, ik ga voor de cardio omdat iemand van mijn jaren met zo'n opgepompt lichaam natuurlijk geen gezicht is en het nu zaak is dat er eerst wat kilo's gaan verdwijnen, hoeveel zeg ik niet, de schok zou te groot zijn. En ja, cardio vind ik in tegenstelling tot hardlopen buiten wel (een soort van) leuk.

Het lijkt me ook een prettig vooruitzicht weer in bepaalde kledingstukken te passen.
Woensdag zal ik me weer eens richting mijn oude sportschool Noes Fiolet begeven, dicht bij huis en prettig geprijsd.

Dit ben ik (nog) niet....


6 opmerkingen:

  1. Ik ben zo blij dat ik hardlopen, buiten wel leuk vind! Succes met de afvalrace..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .. en anders kan je nog altijd je nick aanpassen. Geen dutchaidan, maar dutchbuddha.. #justkidding!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juist omdat te voorkomen ga ik weer aan de bak. :-)

      Verwijderen
    2. hahah dray jij hebt humor ik hou daar wel van

      Verwijderen
  3. hey kanjer
    wat goed dat je dit weer gaat doen
    al moet ik zeggen de laatste keer dat ik je zag dacht ik even te zien dat je wat kilo's kwijt was.... maar misschien kleed het setje goed af.. ik wens je succes en geloof me gewoon normaal eten, geen koekjes etc meer en veel bewegen en je zult nog goddelijker worden dan je al bent
    liefs en knuffel
    ha

    BeantwoordenVerwijderen