woensdag 25 juli 2012

Only in America

Om zijn toenemende kaalheid te lijf te gaan nam de Amerikaan William McKee zijn toevlucht tot pillen die zijn haargroei moesten stimuleren. In plaats van weelderige lokken kreeg hij borsten en brede heupen.
Nadat hij negen maanden aan een stuk de pillen had geslikt, raakte zijn hormoonhuishouding overhoop. William begon vrouwenkleding te dragen, en blonde pruik, laat zich Mandi noemen en overweegt nu een totale geslachtsverandering.

William: "Ik had een borstkas van staal door het vele trainen door de pillen werd mijn torso slapper en kreeg ik borsten en brede heupen"

Tot zover de 'officiële' lezing. Ik heb hier andere gedachten over, een man die traint en een gespierde borst heeft, is erg in touch met z'n lichaam en zal dat zo willen houden en bij de eerste tekenen van verslapping te rade gaan hoe dat kan. Het feit dat ie nu een blonde pruik draagt, geeft aan dat die pillen niet geholpen hebben waarvoor ie ze slikte: meer haar. Waarom dan negen maanden iets slikken wat niet helpt?

Ik denk dat meneer volgens goede Amerikaanse traditie de fabrikant van de pillen gaat aanklagen en een schadevergoeding eist waarvan hij de (dure) geslachtsveranderingsoperatie kan betalen, iets wat hij van het begin af aan wilde. Gotta love those Americans!

Mandi
William







Geen opmerkingen:

Een reactie posten