zaterdag 6 oktober 2012

Cadeautje

Er lag een grote enveloppe in de brievenbus met 'iets' er in, dat kon ik zien en voelen. De enveloppe was van het Luxor Theater Rotterdam, waar ik ook dit jaar weer een aantal voorstellingen zal gaan bekijken. Ik maakte de enveloppe open en zag een ijskrabber. Gelukkig zat er een begeleidende brief bij die me uitlegde dat dit een taartsnijder was!

Deze geste ontving ik omdat ik vóór 1 juli drie of meer voorstellingen had geboekt, heel vriendelijk en ik zal een geven paard niet in de mond kijken, maar ik herinnerde me meteen mijn teleurstelling van enkele maanden geleden. Ik zal dus eens taart moeten gaan maken kopen ten einde deze taartsnijder eens te gebruiken.

1 opmerking:

  1. jo is handig hoor en niet alleen voor taarten alles wat zachterig is kan je hier mee snijden ik heb hem ook

    BeantwoordenVerwijderen