dinsdag 23 oktober 2012

G*E*K*A*F*T II

Vandaag mail ontvangen vanuit het hoofdkantoor van Sint Nicolaas om net als vorig jaar mee te doen aan het lootjes trekken om vervolgens voor een uitverkorene een surprise en gedicht te maken.
De naam G*E*K*A*F*T staat voor de begin letters van onze namen.

Vorig jaar viel de G (Gaby) in mijn schoot en wie het dit jaar is, is nog niet bekend, maar dat zal ik natuurlijk geheim houden tot het moment supreme. Vorig jaar had ik in twee verschillende blogjes een cryptische verwijzing verstopt naar mijn onderwerp van gedicht en surprise, en de tweede aanwijzing werd door een aantal mensen opgepikt, dat gaat dit jaar niet gebeuren. Mijn lippen en toetsenbord zijn verzegeld.

Wel heb ik voor alle vijf al een opzetje voor een gedicht in mijn hoofd, dus als het lot heeft beslist wie het uiteindelijk is geworden kan ik daar verder op voort borduren.

"Sint-hint-vind-kind-mint-verslind-grint-bemind-getint...."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten