donderdag 14 maart 2013

Mijn vrouwen

Gisteren was het dan zover, ze wilden het zelf. Nadat ik hen over elkaar verteld had en dat ze qua interesses, werk en hoe ze tegen veel dingen aankijken in het leven best veel op elkaar lijken hebben mijn vrouwen elkaar ontmoet. Op neutraal terrein, dat wel. Een restaurant leek me wel chique, is het niet meteen zo officieel, maar konden ze elkaar en mij in combinatie met de ander onder het genot van een wijntje en een hapje eten leren kennen en in een ander licht zien.

Niet over één nacht ijs gegaan natuurlijk middels het door God gegeven Facebook hadden ze al een positief beeld van elkaar waaruit deze ontmoeting dan ook voortvloeide. Dat ze, los van elkaar, een gedeelde ervaring met mij hebben was geen belemmering in deze. Het was meteen gezellig en er waren geen ongemakkelijke spanningen, ik zou bijna zeggen alsof ze elkaar al jaren kenden. Hier droom je als man van, dat de twee belangrijkste vriendinnen in je leven elkaar de omgang met jou gunnen en het samen ook prima kunnen vinden.
I'm one lucky bastard!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten