woensdag 3 april 2013

Hoera! 2 Jaar!

Trouwe lezers merkten het waarschijnlijk al, het blog is in een ander jasje gestoken en dat is niet voor niets want vandaag is het de tweede verjaardag van "Aidan's world"! Al twee jaar lang schrijf ik met veel plezier mijn dagelijkse blogjes over alles wat me bezig houdt, wat ik meemaak, wat me ontroert, waar ik me over verbaas, waar ik om moet lachen, kortom alles wat er in de wereld rondom mij gebeurd.

Velen beginnen hun dag met dit blogje, anderen lezen het zo nu en dan of worden doorverwezen na een Google zoekopdracht of via Facebook waar mijn blogje door mij of een ander onder de aandacht wordt gebracht.
Ik word zelfs bericht door volgers als men geen melding heeft ontvangen van een nieuw blogje, of alles nog wel goed gaat of dat er een zoektocht moet worden opgezet. Ik durf heel voorzichtig te stellen dat er zelfs 'fans' zijn van al die kleine berichtjes die ik hier plaats. Nodeloos te zeggen dat ik daar erg trots op ben en het mij energie geeft om er mee door te gaan.

Na twee jaar bloggen is het wel grappig om weer eens wat statistieken door te geven:
In totaal zijn er 93.845 pageviews geweest, waarvan het hoogste aantal in januari 2013 (7470) Het meeste bezocht zijn:

  1. Toen en Nu: Shakin' Stevens 4380 maal
  2. Dik 2518 maal
  3. Toen en Nu: Pete Buns 2207 maal
  4. Toen en Nu: Billy Idol 1534 maal
  5. Van Gulden naar Euro 1416 maal
  6. Toen en Nu: Willeke van Ammelrooy 1362 maal
  7. Toen en Nu: Agnetha Fältskog en Anni-Frid Lyngstad 1330 maal
  8. De Wereld Draait Door Draait om z'n Axe 1247 maal
  9. Brei de koninklijke familie 929 maal
  10. Dat het eens even gezegd is 844 maal
De meeste bezoekers kwamen respectievelijk uit Nederland, België, Verenigde Staten, Duitsland, Rusland, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Polen, Japan en Denemarken.
Lieve lezers, bedankt!/ Dear readers, thank you!/ Liebe Leser, Danke!/Uvahayemyye chitateli, spasibo!/Cher lecteurs, merci!/Drodzy czytelnicy, dzieki!/Shin'ainaru dokusha, Kansha!/Kære læsere, tak!

Ik ga met goede zin het derde blogjaar in, een jaar waarin het duizendste blogje geplaatst gaat worden!




3 opmerkingen: