zaterdag 25 mei 2013

Eerste ke(e)r(en)

In een mensenleven zijn veel eerste keren en die zijn er door je hele leven heen, voor mij zal deze aankomende week een aaneenschakeling zijn van eerste keren, allereerst ga ik vandaag voor het eerst alleen een grote reis maken, weliswaar naar vrienden, maar de reis maak ik alleen, het is een reis buiten Europa, naar Toronto in Canada, en ook dat is nieuw voor mij. Overstappen op een ander vliegtuig, business class, een andere tijdzone, alleen in een hotel, de eerste keren lijken wel haast eindeloos.

De reis en het hotel zijn door vriend Robert geboekt, die vond dat het er nu eindelijk maar eens van moest komen en zei letterlijk: "I'm gonna make you an offer and I will not take no for an answer, I'm putting my foot down". En zo zal het geschieden dat vriendin Nadira mij vanochtend ophaalt om me naar het vliegveld te brengen waarna ik vervolgens naar Londen vlieg om daar over te stappen op het vliegtuig naar Toronto waar Robert me staat op te wachten. 

Vanwege het tijdsverschil stelde hij voor me naar het hotel te brengen waar ik dan kan relaxen (het is dan het begin van de avond, maar voor mij is het dan al nacht). Zondag halen ze me om 12.00 uur op, en maandagavond ga ik dineren met een andere vriend, Gaetano, en zo zal de tijd dat ik er ben een afwisseling zijn van zelf dingen ondernemen, waar ik al een heel lijstje van heb, en tijd doorbrengen met Robert, Nick, Gaetano en Gary. Ondanks dat ik een mens ben die graag in z'n comfort zone blijft, is het soms goed dat iemand je daar eens uithaalt, zoals Robert nu gedaan heeft. Ik heb er heel erg zin in!

Boeing 747 van British Aiways




Geen opmerkingen:

Een reactie posten