vrijdag 9 augustus 2013

Type away

Dus het toetsenbord van het Kruidvat paste niet op mijn tablet. Ik stapte in een voor mij onbekende wereld op zoek naar een passende hoes met toetsenbord. Allereerst leerde ik van het bestaan van mini, - en micro USB stekkertjes, daarnaast past niet ieder willekeurig toetsenbord er op, ieder merk heeft z'n eigen afmetingen en voorwaarden.

Aangekomen bij de Capelse vestiging van Foto Klein, konden ze me ook niet helpen, maar de uiterst vriendelijke verkoper haalde zijn eigen tablet uit zijn tas met toetsenbordhoesje en zei: "Deze heb je nodig, met een micro-stekkertje". Vervolgens gaf hij mij het adres van de site waar hij hem had gekocht, Gadgetgiftshop.nl

Vriendelijk geprijsd, dus besteld en nu zit ik er dit blogje op te tikken. Mijn tablet is dus op eenvoudige wijze omgebouwd tot een minilaptopje, precies zoals ik wilde.
Blogjes kunnen dus nu, waar nodig, vanaf locatie tot jullie komen. Ik ben een blij mens.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten