zaterdag 19 oktober 2013

Lekkage

Toen ik weer thuis kwam half september uit het zonovergoten Schiermonnikoog, bleken er hier in het westen van het land enorme stortbuien gewoed te hebben. In mijn nog steeds vloerbedekkingsloze slaapkamer zag ik plots bij de muur van het 'uitbouwtje' , vlak bij het raam vochtige plekken. Omdat de vloerbedekking zou gaan komen heb ik de verwarming een paar dagen en nachten hoog aangezet, dat kon omdat ik er toch nog niet sliep en het vocht verdween.

Toch de woningbouw gebeld en de meneer die kwam heb ik dus uitgelegd wat er aan de hand was, maar hij wilde het zien als het daadwerkelijk nat was, dan kon hij er gericht iets aan doen, mijn uitleg was niet voldoende. De vloerbedekking werd gelegd en het weer knapte op, tot vorige week het weer heel hard ging regenen en de vochtige plekken ook weer verschenen.

De slaapkamer weer voor een klein gedeelte ontruimt en de de vloerbedekking, die ook al nat werd, teruggeslagen. De woningbouw gebeld voor maandag aanstaande, maar ik zou gebeld worden voor een afspraak, dat doen ze vervolgens niet, hun policy is om gewoon ineens aan de deur te staan weet ik uit ervaring, dus hoop ik dat dat dan inderdaad maandag zal zijn.

Nu het weer droog is zijn de vochtplekken ook weer weg, maar die komen er weer zodra het gaat regenen, daarom heb ik er een foto van gemaakt zodat ie het kan zien. Het zit precies in het stukje wat buiten de gewone gevel valt, dus volgens mij moet daar gekeken worden wat er aan de hand is.
Misschien is het al jaren zo en heb ik het nooit gemerkt. Ik wacht het maar af.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten