vrijdag 8 november 2013

Langzaam langzaam sneller gaan

Van de korte termijndoelen die ik aan het begin van de week gesteld had, gaat er één de goede kant op. Door in de juiste proporties te rusten en te bewegen, de medicijnen en de warme kruik gaat het met mijn rug steeds beter. Gisteren al een wandeling kunnen maken naar mijn moeder, is ongeveer minuut of 10 lopen, en ik sta steeds rechter, ook de pijn is minder aan het worden. Ik heb er goede hoop op dat ik binnenkort weer de oude ben.

Aan de andere kant gaat de lekkage waarschijnlijk iets op de langere termijn worden. Piet de Bouwer met wie ik nu op whats app-termen ben heeft een hoogwerker aangevraagd en wacht nu op toestemming. Ik had hem de foto van de steeds groter wordende vochtplek gezonden , die kan ie dan laten zien aan de boven hem gestelden die beslissingen nemen over het wel of niet plaatsen van een hoogwerker.

Geduld is tot op een bepaalde hoogte een schone zaak, dus ik wacht het nog maar even af. Ben al blij dat het met mijn rug steeds beterder gaat. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten