maandag 30 december 2013

Duizend















































Ja lieve lezers, dit is mijn duizendste blogje net als mijn blogcollega en vriend Harry een paar dagen eerder. Op 3 april 2011 was er een voorzichtig begin en ik wist eigenlijk niet zo goed wat en hoe, en zie hier blogje duizend is een feit, en ik ben nog lang niet van plan om te stoppen. Er is zoveel om over te schrijven, gedachten, gebeurtenissen, muziek, wat nostalgie, een (tegeltjes)wijsheid hier en daar.

Sommigen van jullie beginnen je dag er mee, anderen lezen maar zo af en toe, en sinds ik het blogje ook op Facebook plaats, waar ik eerst even over getwijfeld heb omdat ik niet zo van de 'zelfpromotie' ben, bereiken mijn schrijfsels nog weer meer mensen.

Ik vind het leuk om te doen en het hoort gewoon bij mijn dagindeling om jullie steeds weer te verrassen  met een leuke, inspirerende soms confronterende blog, maar altijd met een knipoog, mijn grootste compliment is als jullie 'm met een glimlach lezen.

1 opmerking: