dinsdag 2 september 2014

Mode

In de vakantie vind ik het ook altijd leuk om zo wat te gaan winkelen, kledingwinkels loop ik dan graag even in om te kijken wat de mode zoal voorschrijft op het moment, niet dat ik me er heel veel van aantrek, op een bepaalde leeftijd moet je je er voor hoeden niet hijgend hip te willen blijven doen, niets is erger dan middelbare mannen in kinderkleding met, godbetert, petjes of mutsjes op, duimringen om of een mannendecolleté, eigenlijk alles wat Chris Zegers aan heeft. 

Van de week hebben wij elkaar nog aangestoten toen we een man, die over de houdbaarheidsdatum heen was, met een wit shirt zagen met afschuwelijk gebloemde mouwen. Ik vermoedde dat hij het shirt sinds de jaren 80 in zijn bezit moest hebben. Mijn rondgang langs de kledingzaken drukte me met mijn neus op het feit dat de man überhip was! Het nieuwe modebeeld is afstotelijke op tattoo's geïnspireerde bloemmotieven. Ik sla even over.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten