vrijdag 15 mei 2015

1500

Dit, lieve en zeer gewaardeerde lezers, is mijn vijftienhonderdste blogje. 1500. Ik vind dat wel even een momentje, dat waar ik aarzelend mee begon is nu iets wat niet meer uit mijn leven weg te denken is, en ik hoop ook niet meer uit dat van jou die dit nu leest.

Ik schat de intelligentie van mijn lezers hoog in, maar ik wil toch deze 1500e keer aangrijpen om over de diverse mogelijkheden die het blogje biedt wat uitleg te geven. Helemaal links bovenaan zie je een klein rechthoekig vakje met een loepje er in, daar kun je een zoekterm in tikken en dan komen alle blogjes die ik geschreven heb met die term er in naar voren. Stel, je wilt weten of jij wel eens bent genoemd in mijn blogjes, dan tik je je voornaam in, en dan komen ze te voorschijn (of niet natuurlijk), of je tikt een onderwerp in waarvan je hoopt/nog weet/verwacht dat ik daar ooit wel eens iets over geschreven heb en voilá.

When you are foreign and the Dutch language is a bridge too far for you, you can select a language of your choice right under the name 'Aidan', and you will get a rough translation of what is written.

Ik post de blogjes ook op Facebook, maar als je dat niet hebt (ja, die mensen bestaan heus) en je wilt toch graag op de hoogte blijven van Aidan's World. dan kun je rechts onder het kopje 'Follow by email' je email adres invullen en dan krijg je het blogje iedere dag in je inbox. Dat is een soort van anoniem, je leest het wel maar niemand weet dat. Ben je echter een echte 'Aidanist' en zou je het wel van de daken willen schreeuwen dat je mijn blogjes leest, en vraag je je serieus af waarom er nog geen t-shirts van zijn of waarom Jesse Klaver wel in de politiek zit en zelfs fractievoorzitter is geworden, terwijl jij Aidan's blik op de wereld toch zo veel helderder vindt, dan kun je volger worden door rechts onder het kopje 'Volgers' je aan te melden, dan wordt dat zichtbaar op het blog zoals je aan de fotootjes kunt zien.

Rechts vind je ook het 'Blogarchief', op jaar en vervolgens op maand, als je nog precies weet waar en wanneer er een bepaald blogje geschreven is kun je die daar gemakkelijk opzoeken. Makkelijker is het kopje 'Labels', ook rechts, waar de onderwerpen van mijn blogjes onder vallen, met de aantallen er achter. Wil je dus alles wat er geschreven is over het Eurovisie Songfestival (nog eens) lezen, dan klik je 'Eurovision' aan. Zit het je even niet mee en zoek je wat wijze woorden, klik 'Tegeltjeswijsheid' aan, en je loopt binnen de kortste keren weer te zingen door het huis.

Genoeg over mijn blogje, het lijkt me wel zo chique om weer even naar de linkerkant van Aidan's World te gaan naar de kopjes 'Neem hier ook 'ns een kijkje' en 'Nog meer leuke blogjes'. daar vind je linkjes naar pagina's die leuk zijn om te leren kennen én naar andere bloggers die zeker de moeite waard zijn om te lezen.

Ik hoop dat middels deze uitleg jullie plezier van Aidan's World hiermee nog groter is geworden, ik zou zeggen: 'Zegt het voort!'. Ik ben voornemens er nog lang mee door te gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten