zaterdag 23 juli 2016

De logé

Gistermiddag kwamen ze aan, vriendin Talitha, haar bonuskind Linn en kleine Feddy. De laatste kwam bepakt en bezakt met etensbakjes, eten, koekjes, bal, bot en zijn eigen kussen. We hebben eerst even een bakje koffie gedronken en Linn had een mooie tekening voor me gemaakt. En passant kwamen we er achter dat er onder mijn salontafel een Pokémon woonde, ik had geen idee.

Even met Feddy gewandeld die meteen besefte dat ie het hier best wel leuk zou gaan krijgen met zoveel nieuwe indrukken. Er bleek in mijn keuken een rat te huisvesten kwamen we achter net toen we wilden gaan wandelen, een Pokémon-gerelateerde rat. Ik schijn dus in een pokémonwalhalla te wonen.

Langzaam kwam de tijd voor de dames om weer naar huis te gaan om de vakantie met pizza te gaan inluiden samen met Jan. Voor Feddy heb ik z'n bakje gevuld met brokjes en hij ging er tevreden van eten om vervolgens eerst op zijn vertrouwde kussen te gaan liggen, maar later lekker op een koelere plek achter de eettafel. Wij gaan het best leuk hebben zo samen.

Heerlijk op m'n eigen kussen.....

....maar dit is wel veel koeler.

Tekening van Linn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten