donderdag 11 augustus 2016

Er was er één jarig

Gisteren was vriendin Nadira jarig en vorige maand meldde ze dat ze haar verjaardag ging vieren. Ze had voorgaande jaren al eens gezegd: "Ik denk dat ik mijn verjaardag vier, maar het cruciale woordje 'denk' zat er bij de uitnodiging dit jaar niet bij, dus deze keer ging het daadwerkelijk plaatsvinden.

Ze had bedacht om er qua catering een jaren 70 twist aan te geven, dus was er bowl, stukjes kaas met een uitje er op en rolletjes ham met asperges, e.d.. Alleen de in die jaren zo bekende glaasjes met sigaretten ontbraken, omdat niemand in haar directe omgeving rookt zou dat ook weinig zin gehad hebben. Ze had voor de lol nog even gezocht of er chocoladesigaretjes te koop waren, maar zover ik weet zijn die al enkele jaren geleden in de ban gegaan, en zijn ze zelfs rond St. Nicolaas ook niet meer te koop.

Het was een heel gezellige avond met leuke mensen, naast haar vriendenposse, waren haar vriend, moeder, broer en zwager er ook en kwamen er als verrassing vrienden uit Noord Holland op visite.
Heerlijk van al het lekkers genoten en leuke gesprekken met elkaar gehad. Ik vermoed zomaar dat ze na zoveel gezelligheid in de toekomst haar verjaardag niet meer stil voorbij laat gaan.

Vanzelfsprekend ook een doos met gebakjes.

The birthdaygirl herself zoals het in de jaren 70 gebruikelijk was
rondgaand met de schalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten