woensdag 3 augustus 2016

Met andere ogen

Gisteren is mijn lieve logé Feddy weer opgehaald, dus niet meer het getrippel van zijn kleine voetjes door het huis, geen verwachtingsvolle blik als ik in de keuken bezig ben en ook onze gezamenlijke lunches en diners zijn hiermee beëindigd. We hebben het leuk gehad samen, mannen onder elkaar. Ik barrevoets in short en shirt met ongestijld haar en een 3 dagen baard en Feddy die ongearticuleerde geluiden uitstoot en winden laat. Het was de hemel.

Iets anders waar ik door Feddy weer op geattendeerd werd tijdens onze wandelingen, was de mooie omgeving waarin ik resideer. Ik ben me er vrijwel dagelijks bewust van dat waar ik ook naar buiten kijk ik bomen, struiken, water en vogels zie. Ik ervaar het als een enorme rijkdom om in dit miniparkje te wonen. Maar onze ochtend- en middagwandelingen deden me weer beseffen hoe prachtig het allemaal is. Ik heb het miniparkje weer met andere ogen bekeken, en voor zover ik al niet dankbaar was om hier te mogen wonen ben ik er door het kleine kereltje weer even extra opmerkzaam op gemaakt.







Vrienden voor altijd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten