maandag 20 februari 2017

I know what it is to be young but you don't know what it is to be old

Afgelopen zaterdag was er de vijftigste uitzending van het programma "Uit De Kast" van Radio Capelle, ik heb natuurlijk niet alle vijftig uitzendingen meegemaakt, want ik ben pas vorig jaar september ingestapt. De uitzending had de titel 'Let Happiness Be There' meegekregen, niet toevallig met dezelfde beginletters als LHBT.

Er was een reportage van Vanessa, die op Valentijnsdag bij de 'I Love Capelle-borrel' was georganiseerd door de Capelse Jeugdraad. Nigel Andrews was in de studio om te vertellen over de regenboogsalon van zaterdag 4 maart die hij samen gaat presenteren met Jan de Grauw, het thema daarvan is: een brug slaan tussen jongere en oudere LHBTers.

In dat kader ging mijn column over hoe het was toen ik jong was en voor het eerst uitging, en hoe ik tegen ouderen aankeek destijds versus nu, hoe ik als oudere tegen de jongeren van thans aankijk. Je kunt de column weer lezen op de site van  "Roze Golf""Those were the days". De deze keer niet geheel vlekkeloos voorgelezen column is te beluisteren via  webpagina van "Uit De Kast". Onder 18 februari klikken op 'uitzending terugluisteren', dan hoor je het programma. Wil je alleen de column luisteren, kun je in het playertje naar -18.32 scrollen.

Het liedje wat ik erbij vond horen was "I Know What It Is To Be Young" van Orson Welles & Ray Charles Singers.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten