vrijdag 16 juni 2017

Spiegelnoodgeval

Alle (reis)spiegeltjes die ik heb gehad zijn allemaal op een zeker moment gebroken, doordat ze zijn gevallen of hebben tijdens de reis in het valies klem gezeten. Als iedere gebroken spiegel zeven jaar ongeluk zou betekenen, zal tot het jaar 2053 rampspoed mij overkomen. Ik dacht dit enige jaren geleden het hoofd geboden te hebben toen ik een (reis)spiegeltje vond met een leren (of wat daar voor doorgaat) mapje eromheen. Goed beschermd kan tegen een stootje, dacht ik, dat breekt niet zomaar!

Enkele weken geleden brak ie in stukken toen ie uit mijn handen viel, weer zeven jaar ongeluk op de teller erbij, en ik had geen spiegeltje meer. Geen nood, de scherven eruit gehaald en ik ging op pad om een nieuw spiegeltje te kopen voor in het mapje, omdat ik er wel heel erg lang mee heb gedaan eer ie kapot ging. Maar nergens kan ik een doodgewoon los spiegeltje kopen van 12 bij 16 centimeter!

Inmiddels ben ik bewust van de kracht en macht van social media, dus wie weet waar ik een los spiegeltje kan kopen van 12 bij 16 cm? Ik hoor het graag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten