zaterdag 15 juli 2017

Toen en Nu: Roseanne

De serie "Roseanne" over het gezin van Roseanne en Dan Conner en hun drie kinderen, Becky, Darlene en D.J. met tevens de hilarische zus van Roseanne, Jackie heeft gelopen van 1988 t/m 1997. Ik heb destijds zo nu en dan eens een aflevering gezien, maar jaren geleden heb ik de dvd-box met alle negen seizoenen gekocht, en omdat ik niet zo'n fervente tv kijker ben, ben ik pas onlangs begonnen met de dvd's te bekijken. Ik ben nu bij seizoen vier, en ik vind het een geweldig leuke serie.

In mei van dit jaar is bevestigd dat in 2018 er acht nieuwe episodes van de serie worden gemaakt met de originele castleden. Grappig is dat John Galecki die het vriendje van Darlene speelt nu de rol speelt van Leon Hofstadter in "The Big Bang Theory", waar Sara Gilbert (Darlene) en Laurie Metcalf (Jackie) terugkerende gastrollen in hebben als respectievelijk een collega van Leon en de moeder van Sheldon.

Roseanne Barr - Roseanne Conner 

John Goodman - Dan Conner

Laurie Metcalf - Jackie Harris

Lecy Goranson - Becky Conner

Sara Gilbert - Darlene Conner

Michael Fishman - D.J. Conner

Geen opmerkingen:

Een reactie posten